Op maat voor elk kozijn
Kies je sfeer
Eenvoudig meten
0
×

Geen producten in de winkelwagen.

0
×

Geen producten in de winkelwagen.

Bezorging

Bezorging Decozijn.nl

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Het is van belang dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt.

Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

Geen probleem, wij zorgen dan dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt. Heb je toch twijfels? Dan kun je altijd onze klantenservice bereiken via het contactformulier.

Betalen
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

iDeal: Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Een kortingscode kun je bij ‘Winkelmand bekijken’ toepassen. De couponcode voer je bij “kortingsbon” in. Klik vervolgens op kortingscode toepassen. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.

Is mijn betaling gelukt?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Check je bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven. Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.

Weet je zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen?
Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Bezorgen
Naar welke landen worden bestellingen verstuurd?

Bestellingen worden binnen Nederland verstuurd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling zal zo spoedig mogelijk bezorgd worden. We streven ernaar om binnen 1 à 2 werkdagen jouw bestelling te bezorgen.
Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice onder vermelding van je bestelnummer en adres.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren contact op te nemen met de klantenservice.
Levertijden tijdens feestdagen & acties

Tijdens feestdagen en acties is het bij de bezorgdiensten vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.